CARTA HATI !

Tuesday, December 21, 2010

You and Me !

Aku..dia ! mungkin tidak akan pernah mempunyai perasaan apa apa tentang cintaa..Mby aku sajee yang ada perasaan cintaa dekat dia !And dia tidak pernah langsung tahu dan tidak ada pun rase suke dekat akuhh ! erm.. mungkin bukan jodoh aku bersama dengan dia.,mungkin kerana dia lebih menyayangi dan sangat mencintaikekasih hatinyaa yang dahulu.., Kini ! dia sedang menanti kekasih lama nyaa untuk menerima cintaa nyaa kembali yang sangat mendalam ituhh ! Dan aku disini keseowangan ,kesepian tanpa cintaa.. Dan aku disini akan setia menanti ,serta berdoa kepada Allah agar kau dan dia  akan bersama kembali .AMIN !! ermm,, apa yang aku merepek niee !! suda laa ajimmm.. jangan laa sengett sangatt.. Huuu~ jangan lah mengharap sangatt dekat dia lorhh.. dh dia xsukee., xmo laa pakse pakse dia ea !? Mby.. suatu hari nanti mungkin ada lgy yang istimewa untuk kauu.. !? huu ~ Merepek lgyy . Haiyoyo ~

No comments:

Post a Comment