CARTA HATI !

Friday, January 21, 2011

guitar !

   saya mula berminat dalam bidang petik memetik gitarr, huhuhu ! eceh !! minatt laa jugakk. hahaha. dalam usaha untuk melentur jariku yang agak keras ini ! wawawa., usaha tangga kejayaan an.\!! hahaha. saya akan usaha hingga BERJAYA menjadi seperti IMRATUL NAJWA BT LATIFF ! ECEH !! jelezz kott tengokk dia maen guitar n menyanyi. heeheh.. satu faktar yang menyatakan bahawa bermain guitar bley mengerakkan otak kanan dan kiri !! huuu ~ nth laa, mby btoll la kutt ?? hehehe.. tapi an kalau nk maen guitar nie mestii kene ada minat, kalau x.. ermmmm.. hampehh lerr !! huu.. kalau nk maen bende alahh nie ann.,, mesti kene banyak bersabar an jari uhh xmo laa keras sangatt ,kene lahh lembutt sikit. baru lahh menjadi ! ewahhh !

   today saya baru sahaja belajar dengan sahabat saya dalam menentu kan chord2 guitar., ewahhhh ! sekema lahh siutt ayat yee.. hehehe. sengett suda ! hahaha.. mby xlame lgy aku akan menjadi seperti NAJWA LATIFF  . wahhhh !cita cita yang agak tinggi ! hehehe ,insyallahh !

No comments:

Post a Comment