CARTA HATI !

Tuesday, February 22, 2011

Terjatuh Cinta Dengan ?


  wahhh ! adakah aku telah jatuh,tergolek,tersungkur dengan perasan CINTA ?? arg ~ tidak tidak tidak..  ''NAJWALATIFF" si gadis youtube.com.. hahaha. mungkin lahh ! ahaha. sudah la chumell, pandai main gitar pulak itu and 1 lagi yang paling best kan. suara dia uhh ! adoiyay., hehehe.,aku suke sangat tengok gaya dia bile bermain gitar sambil menyanyi ! wahhh ! suke suke suke.,, semua lagu yang dia nyanyikan semua nya best best. bak kata NAZMI ''raja lawak'' DASYAT GILER LAHH ! hahaha..

  HA !! lagu wawa yang paling aku suka antara nya adalah (CARTA HATI) & (ILOVE YOU) wahh ! lagu uhh dia buad sendiri lorhh., suke suke suke.. ermmm.. x sempurna kott hidup aku bile x dengar lagu dia satu hari !? wahhh ! sengett sUngguh kamu ini ! ahaha.. kalau boleh la kan . setiap mase, setiap saat aku nak dengar lagu dia. sumpahh x boring dengar lagu dia banyak banyak kali ! ahahaha.. kekadang handphone aku habis baterry dengar lagu si wawa niehh ! ahaha.. mane x nya asik reply je lagu yang same. ahahaha. btw kan aku hope dia success dalam kerjaya dia lahh kan . hehee., MUCH LOVE <3

hyep., sorry ea ! nie entri yang agak merepek.. hwhehe

No comments:

Post a Comment