CARTA HATI !

Sunday, July 31, 2011

Saya suka awak ! CH


Engkau duduk di situ
Diam tersipu malu
Mahu mendekati aku
Aku mulai resah
Hatiku jadi kebah
Melihat dirimu aku rebah
Tapi hati ini kuat menyatakan
Kau terkini duduk di carta hati
Lalu cinta kita bermula
Dari mata turun ke jiwa
Dari teman menjadi cinta
Dan berjanji untuk setia

Awak, boleh tak saya suke dekat awak? ''skemaKAN'' 
Seorang mahluk allah yang dicipta olehnya telah tersangkut di dalam carta hati saya dan saya mula jatuh senget dekat si dia.Mungkin perasaan itu sekadar suka sahaja.Suke kepada seseorang itu mungkin mudah,tetapi untuk mencintai serta memahami seseorang itu mungkin sukar bagi saya.Mungkin cukup bagi ku untuk mencintai seseorang.Biar lah cinta itu hadir dengan sendiri dari ALLAH yang maha menentukan.

"to love somebody is nothing, to beloved your loved is interesting,to beloved by someone is something,but to beloved by ALLAH is everything"     (AJIM SENGET)
Cewahh !!tak boleh belah kan merepek-merapu sorang2 dalam blog kesayangan saya nie.Dia lah tempat saya meluahkan perasaan,dah takde orang lain lagi dah yang nak melayan saya yang menggedik nie. hee~Dah lama jugak kan saya tak update blog?rasa rindu pulak dekat blog nie.HA!! sebelum terlupa,saya ingin mengucapkan selamat menyambut bulan ramadhan yer kawan-kawan.Jangan lupe puasa pulak yer esok.Insyallah lah kalau puasa esok, KAN!?SAHABAT sampai sini sajalah saya punya karangan. nanti kalau ada masa terluang lagi saya update yer.take care and always happy in your life ok. MUCH LOVE
"serahkan hatimu  pada si dia yg jelas mencintaimu..dan bukan pada si dia yg kamu cintai..kerana si dia yang mencintaimu..akan sentiasa melakukan apa sahaja demi melihat dirimu tersenyum bahagia..sebaliknya kegembiraanmu belum tentu lgy membuatkan si dia yg kau cintai tersenyum gembira"
                                                                                                                       

1 comment:

  1. :) penoh mendalam ayat2 ajim kali nih.
    aten suke sangad :) hope ajim dapat CINTA yg
    tulus yg datang nyer daripade ALLAH =)

    ReplyDelete