CARTA HATI !

Tuesday, August 16, 2011

Ice cream and chocolate rice. CH


I miss You.
Teringat pulak saya dekat awak.
tapi semua itu sudah berlalu,
hanya tinggal kenangan yang mungkin tak dapat di lupa kan.
mungkin sekejap,
tapi ia amat bermakna bagi saya mengenali awak.
Cewahh ! tak boleh belah kan,, sengett sorang-2.
Maaf yer kawan-kawan kalau entri saya yang ini agak over and ngade-ngade banyak.

Mungkin kita tak bersama di takdirkan,
Tak mengapa asal kau bahagia,
Biar aku mencintaimu biar tiada siapa yang tahu,
Biar aku mencintaimu dalam diam ataupun bisu,
I'm sorry but i love you,
I'm sorry if imiss you,
Even if i can't have you,
You know i'll always be there for you.
I'm sorry but i love you.....

ILOVEYOU.



2 comments:

  1. hermm. sabar je laa kay =)
    hope dapad jumpe ur truth love:)

    ReplyDelete
  2. sedapnya ice-cream uh . huhu . semogo azim dapat apa yang azim mahu :)

    ReplyDelete