CARTA HATI !

Wednesday, January 19, 2011

new experience !

   wahh ! pengalaman pengalaman, hee3.. hari ini kan hari unit beruniform ! jadi nyaa aku pun hadir lahh ke kelab bomba, eceh !! ^.^  haha..aku dah laa xpandai nak berkawad, hee.. rasa takut pun ada., tpy xpew laa an, aku kan dah f.5 mestilahh tunjukk kan kematangan serta keberanian aku di hadapan budak2 f.1 kan HEE~ dh semua beratur at dataran. datang lahh seorang pegawai bomba nie ,n di tanya dekat budak2 f.5 yg reti bgy comman at budak2 lain. hee3.. lepas uhh semua member2 akuhh wt do know jee.,, huu. resau jugak aku di buad nyaa.. pegawai uhh panas jee,. hee ! dia pun apa lgy an ,dh semua tak nak volunteer kan ! haaa.. amek kau !! ^o^ dia tarikk akuhh dekat depan lepas uhh dia suruhh aku menjeritt ! ahhhhhhhhhhhhhhh ! dah la aku nie seorang yang pemalu sikit an. (eceh eceh) hahaha. dengan terpakse nyaa aku menjerittt dengan perkataan yg diberikan? apa lgy an .. aku menarikk nafass yg agak ketakutan ini n... ''BARISSSSS SEDIAAA !! ECEH !!! TAK SANGKA AKU SUARA AKU SEKUAT ITU ! HAHAHA,, bangga suda ! hehehe3.., puas kott menjeritt !! hahaha,, mule mule bediri dekat depan an, semua rasa ada ! takut. malu, segan, semua lahhh !! bt lepas menjeritt uhh an, rase puas giler., aku rase macam nk menjerit lgy pun ada. hee3.., terlebihh suda.

   ermm.. apa lgy an.. pegawai uhh dh dengar akuhh memekik !! dia pun terus lantikk aku jadi ''KP'' (KETUA PELATUN) eceh !!! hahaha .,sengett suda.. rasa bangga pun ada. hee3. akuh rase tuhh lahh pertama kali aku menjeritt dan memberi arahan di hadapan orang ramai. waHHHH!! besh3., hee~ suke sgtt.. hahah.. yelahh an, mane xnyaa.. aku dekat depan bgy arahan jee. diowg yg lainn dengarr n buad apa sahaja yg akuhh arah kan. wAHH!! seronokk suda,, hee3 !

No comments:

Post a Comment