CARTA HATI !

Monday, January 17, 2011

r e s u l t !

   dup dap dup dap ! ahhhhhhhhh !! result SMA ! adoiyay,kesedihan melanda di dalam diri yg tidak sempurna ini . ergg~ tadi baru jee dapat result uhh ? xlahh gagal, tapi an.. kecewa laa jugak dgn keputusan yg akuhh dapat uhh ! adoi.. menyesalnya aku xbelajar betul betul, erm.. xpew lahh an, nk buad macam mne lgy an, dh berlalu pun. bukan nya bley patah balik pun ann. ermm, btw aku bersyukur sgt sgt sebab xgagal. huu ~ ermm. lepas nie an insyallah aku akan berusaha bersungguh-sungguh dan aku akan bukti kan yg aku berjaya dalam peperiksaan penting aku tahun ini, iaitu SPM ! insyallah. hee ~

   Ha !! lupe suda, hee~ tadi an mase aku tengah termenung(memikir kan masa hadapan), datang lah seorang hamba allah, hee.. kawan aku lahh an! dia cakap dekat aku an, macam nie " gagal sekali xbermakna kita akan gagal selama lamanya, n allah itu maha adil.,mby bukan rezeki kita sekarang. mugkin semua yg berlaku nie ada hikmah nya an ? hee ~ '' HEe ! lebih kurang macam uhh la dia ngomong dekat akuhh ! hehe. eh3 indon suda ! hahaha.. btw friend, thanx yerhh. aku akan pegang kata kata kau uhh sampai aku mati, hee ~

No comments:

Post a Comment